To się nazywa wynik!

Zgadnijcie, ile razy ściągnięto demo gry Battlefield: Bad Company 2? Myślicie, że dużo? Nawet super mega dużo!

Wystarczyło 5 dni, aby demo nowego Battlefielda, pobrano 2,5 miliona razy! Jest to łączny wynik z Xbox Live i PlayStation Network, a trzeba jeszcze dodać, że w przeciągu 2 lat, w takiej ilości, sprzedała się część poprzednia. Producent gry, Patrick Bach, skomentował wynik w następujący sposób:

Jest nam bardzo miło, że w rozgrywkach w BATTLEFIELD: BAD COMPANY 2 wzięło udział już 2,5 miliona graczy i to pomimo faktu, iż gra nie trafiła jeszcze do sklepów. Tak wielkie zainteresowanie jest dowodem, że gracze łakną dobrej rozrywki, którą BATTLEFIELD: BAD COMPANY 2 dostarcza w dużych ilościach. To inteligentna, strategiczna zabawa, której nasza konkurencja długo nie będzie w stanie dorównać.

Ciekaw jestem, czy EA pobije rekord gry Modern Warfare 2, która od premiery w październiku, sprzedała się w liczbie ponad 12 milionów egzemplarzy. Dowiemy się tego już niedłgo, gdyż premiera Bad Company 2 już 5 marca.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.