Fasola w naszej diecie

Fasola jest generalnie idealnym uzupełnieniem każdej diety w białko, ponieważ zawiera ona go nawet i 20%. Dodatkowo jest też bardzo dobrym źródłem różnorodnych składników mineralnych jak choćby wapń, fosfor, a także żelazo, magnez oraz cynk czy witaminy z grupy B.
Dodatkowo jeśli cierpisz chociażby na cukrzycę czy choroby serca, to także warto, aby uwzględniać taką fasolę w swoim codziennym jadłospisie.


Ze względu bowiem na dość…

Ze względu bowiem na dość dużą ilość wszelkich węglowodanów złożonych oraz błonnika pokarmowego, taka fasola nie powoduje tu gwałtownego wzrostu pewnego poziomu glukozy w naszej krwi, a także ma naprawdę dosyć niski indeks glikemiczny, a to jest szczególnie istotne dla diabetyków. Dieta bogata właśnie w fasolę średnio obniża o jakieś 10% poziom cholesterolu w krwi oraz o 24% LDL, czyli tak zwanego złego cholesterolu. Może więc nas uchronić przed różnego typu chorobami sercowo-naczyniowymi. Fasola zawiera też flawonoidy, które są właściwie naturalnymi przeciwutleniaczami. Nie zapominajmy o fasoli też wtedy, gdy uczymy się lub nasza praca wymaga dość dużej sprawności umysłowej. Znajdziemy w niej bowiem dość sporo kwasu foliowego i magnezu, a te składniki właśnie są niezbędne do całkiem prawidłowego funkcjonowania naszego mózgu.

Jak można jeść fasolę…

Jak można jeść fasolę. Otóż propozycji jest naprawdę wiele. Wszyscy kojarzą chyba pyszną fasolkę po bretońsku. Świetnym pomysłem są też kotleciki z dodatkiem fasoli i warzyw, a także specjalne pasty do kanapek. W ten sposób z łatwością wprowadzimy do naszego menu fasolę.

Więcej o sprzedaż fasoli dowiesz się ze strony agrol-szymanski.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.