Brak Demon’s Souls był błędem

Ponownie zaglądamy na GDC, a tam Yeonkyung Kim z japońskiego oddziału Sony przyznaje, że niewydanie gry Demon’s Souls na terenie USA i Europy było ogromnym błędem.
Dlaczego zatem gra nie pojawia się na wspomnianych wyżej terenach? Otóż Demon’s Souls od studia From Software jest tytułem, o którym krążą już legendy. Mam na myśli przegięty poziom trudności, który miał być nie do przeskoczenia dla Europejczyka lub Amerykanina. W Stanach grę w końcu wydała firma Atlus, wzbogacając się przy okazji całkiem nieźle. Atlus zanotował zyski o 578,5% za poprzedni kwartał roku fiskalnego, sprzedając ok. 500 000 sztuk tego wyjątkowego tytułu. Sony przeprasza i przyznaje, że przeceniło możliwości (a może ich brak) graczy z zachodu. Pojawiły się też plotki, że gra tradi do Europy. Czekamy, bo wciąż cena z importu jest spora.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.